2014年2月17日 星期一

ABC cooking ~ 心型一口餅

雖然情人節係14號, 
但我book唔到同阿Do一齊去ABC學整哩一款心型餅。 
所以遲一日先去學啦~~ 
哩一款餅其實係介乎餅同蛋糕之間, 
因為加埋朱古力餡,所以食落唔會好脆, 
而且仲有少少濕濕地嘅口感。 

當日上堂, 
見到阿Do好專心聽老師講解, 
佢仲幾跟得上進度, 
真係令我幾驚訝, 
事關佢平時絕對唔會做甜品比我食。(因為佢完全唔識嘛) 

今次嘅難度在於冇模或圖樣跟住唧, 
因為係夾心餅, 
所以必須要兩塊差唔多大細。 
我完全憑經驗, 
起初都會有啲走樣, 
但掌握到後就唧得唔錯, 
出黎嘅效果非常滿意~~

每人有12件,我拎到返屋企,
小朋已經九秒九要試食。
不過最好笑係佢地一睇已經知道邊盒係佢地daddy做,
笑鬼死我呀~~



用個LC花花碟載住,食個tea,好正,但一定會肥C囉!!





歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言