2014年2月14日 星期五

Bosch M8 ~ 馬卡龍

今日適逢西方情人節+元宵街節~~
我又要湊住兩個小朋友,
冇特別出去慶祝。

不過講真情人節對我真係唔太重要,
點解?因為我同阿DO嘅結婚周年紀念啱啱又係二月,
所以我地二月頭已經慶祝咗咪順便當情人節。

諗咗好耐,
送咩比阿Do最好呢?
買嘢又貴,(我好慳家,慳埋慳埋買晒廚房用品...)
最好都係自製。
咁做咩最好?
因為先前做馬卡龍唔係話好成功,(做過兩次,但都唔成功,爐溫攪到我好頭痛呀!)
所以決定再試!

材料當然好簡單,
但焗爐溫度真係難控制。

原來Bosch M8都可以打到一隻蛋白㗎~
真係勁!

睇下我做出黎~~

入爐喇,好緊張~~
好彩順利焗到裙邊

焗好拎出黎攤凍。

個樣都OK㗎。
但當我反轉睇,只得中間位置嘅馬卡龍個底係熟,旁邊唔係好得呀,
真係冇心機,希望下次可以做好啲啦!

送比阿DO,佢雖然唔多喜歡甜品,
但都讚我話好味~~

馬卡龍材料雖然好簡單,
但要焗到靚真係唔容易,
未來日子會練習多啲,
但唔知要浪費幾多杏仁粉和糖霜。




               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


沒有留言:

張貼留言