2014年2月26日 星期三

ABC 料理~ 日式叉燒拉麵

等咗好耐,終於可以上日式叉燒拉麵嘅料理堂。
有留意我blog嘅卜友, 
應該知道我曾經post過日式叉燒拉麵食譜pls click
點解我又要走去上?
之唔係好學(其實係八掛),
想睇驗下日本人嘅做法囉~

究竟兩煮有咩唔同?
佢地用 高壓煲,
但我上次用LC煲煮。

今次嘅做法唔算好難,
不過份量就極多!!
除咗拉麵,仲有白飯任裝,
你話點會唔捧住個肚走呢!!

真係冇講大話㗎,
睇下份量點只一個人!!

除咗學搓拉麵外,



zoom埋啲睇清楚,
碗叉燒飯都睇唔到米呀!!

食完後,個人覺得都係用LC煲煮會入味啲,
但趕時間當然要高壓煲方便啦。






歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言