2014年2月7日 星期五

十字繡 ~ 芭蕾舞少女

不經不覺,
玩咗十字繡已經三年。
最近拎番一幅繡咗差唔多兩年前未完成嘅作品出黎, 
唉呀...拖咗成咁耐都唔做埋去,
我都要鬧下自己點夠咁懶!!
其實哩份作品,
係我每次帶小朋友上興趣班時拎埋去繡, 
目的係消磨時間。

買哩個圖案係因為囡囡當時啱啱開始學跳舞,
佢一見到個女仔就話好靚好靚,
求我整比佢。
咁好啦, 阿女 叫到,
做阿媽一定盡力辦妥!

哩個pattern真係幾難攪,
成個tone係紫色,
由深到淺,
全部超過44隻色,
攪到我繡到眼都朦埋~~

不過講真,出黎效果真係非常好, 
層次感豐富,
做起一定要用相架錶起!!

其實仲差少少就繡好,我會再努力~


睇下啲格仔幾細粒,
我又點會唔繡到眼朦喎~~
不過咁細繡起會更細緻。



               歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~


沒有留言:

張貼留言