2014年2月14日 星期五

Le Creuset - BIS黑底鍋 三杯雞 (附食譜)

Le Creuset - BIS黑底鍋 三杯雞 (附食譜)

Le Creuset - BIS黑底鍋 三杯雞 (附食譜)

文章日期:08/12/2013 10:00 pm
有冇發覺三杯雞真係好鬼死香~~
九層塔簡直就係個餸嘅靈魂,
一邊煮一邊飄出黎嘅香,真係阿DO放工未開門已經聞到喇~~

之前我煮開都係用普通煲,
今次改用LC - BIS (黑底),
平時多數用哩個煲炸嘢,(炸天婦羅超正!)
不過諗住用BIS可以爆炒,
煮出黎嘅三杯脽應該會更有鑊氣~~

咁啱見到街市有九層塔,
就決定買半隻新鮮雞煮。


炒出黎唔失禮㗎!有大排檔嘅風味!
咁啱我媽咪黎我屋企食飯,佢都讚我炒得夠乾身。


BIS size細細個,煮半隻雞份量啱啱好。
最方便係可以爆炒,絕對係每個小家庭必備!

三杯雞食譜 (參考carol不藏私料理廚房)

材料:
新鮮雞 半隻
蒜頭 10粒
薑3片
紅辣椒少許
九層塔 少許

調味料:
麻油 30cc
豉油 30cc
米酒 30cc 

做法:
1. 雞件先用白糖、生粉、豉油醃少許。
2. 開中火,油夠熱後,加入薑片、蒜頭、紅辣椒爆香。
3. 加入雞件,炒香至金黃色,再倒入調味料,滾至收乾。
4. 最後加入九層塔兜兩下。
5. 原煲上檯。






歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~
bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言