2014年3月12日 星期三

ABC cooking ~ 馬卡龍Macaron (朱古力+士多啤梨味)

一路以黎都有試做開馬卡龍,
但唔係好穩定,
未必能次次成功。
雖然材料好簡單,
但要掌握嘅技巧太多,
真係唔到最後焗都唔知成唔成功。
我自己都掉過唔少...(傷心流淚)
真係見到都肉痛。(唔係錢嘅問題,係心血嘅問題)

所以今日上堂帶住戰戰兢兢嘅心情,
擔心唧得唔夠圓,
又怕焗起冇裙邊,
真係緊張到流晒汗呀!
等待出爐嘅時間真係漫長......

好彩最後經老師悉心嘅指導,
最終都成功咗。
我一定會努力,
要戰勝屋企部焗爐...(冒汗中),
做到完美嘅馬卡龍...(發夢中)。


做過馬卡龍嘅blog友仔,
都會知道材料係好簡單,
但需要嘅技巧要好高,
可以話係一款易學難精嘅甜品。

經過一番努力,唧得都好均勻,好容易搵到啱size拼合一齊。

有埋盒包住,方便我山長水遠拎返屋企都唔會變形。

其中四粒會有埋裝飾,靚唔靚呢?

我拎到返屋企已經好快冇晒,
好彩最後都有兩粒留番比阿Do,
真係叫遲啲都冇剩呀!!
自已試咗兩粒,
唔算好甜,
仲食到啲杏仁味,
唔錯喎~~




歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言