2014年3月25日 星期二

Le Creuset saucepan - 味噌鯖魚 (附食譜)

Le Creuset saucepan - 味噌鯖魚 (附食譜)

Le Creuset saucepan - 味噌鯖魚 (附食譜)

文章日期:08/09/2013 10:51 am
每次去日本,
我都好鍾意叫鯖魚定食,
就算喺香港,
帶阿女去吉X家,
都會額外叫多一碟鯖魚,
哈哈...阿女遺傳咗我嘅口味,
兩母女都鐘意食~~

以前鯖魚一般要去日式超市先見到有得賣,
但我又唔係咁近喎,
唔會成日買。
但最近我發現百X和X 康都有急凍賣。(唔好意思,可能好耐之前已經有,我自己發現到)
咁我就買咗一包返屋企試下用味噌煮。
如果係日式超市買,我會用黎燒。


煮咗十幾分鐘已經可以上檯。因為啲汁送飯好開胃,兩個小朋友同我極速KO晒碗白飯。
如果下次人多,我會買多一包,咁就唔駛爭啦~


今次我用左LC saucepan去煮,放入一包魚,份量啱啱好。

雖然最後攤凍咗,但都一樣咁好味~~

味噌鯖魚食譜 (參考自家庭幸福料理)

材料:
鯖魚 一包 (兩條 )
薑絲少許
薑片少許
味噌 1/2tsp

調味料:
味噌1Tsp 
糖1.5Tsp
料理酒2TSP
萬字醬油1tsp
水200ml

做法:
1.先起清魚骨,再洗淨魚塊,用乾布抹吸乾水份,每條切成一半。
2.把所有調味料放入LC saucepan 攪匀,加入幾片薑片,滾起放入魚塊,蓋上蓋,以小火煮8分鐘。
3.開蓋再加入味噌1/2tsp,再煮約3分鐘。
4.取出魚塊放在碟上。
5.把汁淋在魚上,再加入薑絲, 即成。







歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~
bullbull-facebooks
Idy at 08/12/2013 09:52 pm comment

Master bullbull, 又係我呀! 多謝你的介紹,上個星期終於收到p仔啦!現在先整咗2款包!mode 4&9!想問吓個蒸容器仲可以做咩特別的包呢?(except the recipe in panasonic) 同埋用p仔做scone taste good ma? 我通常都係自己焗,就係同出面的爭dd! 另外,marmite 用過來整燒肉,not v good but not bad la! 反而grill pan仲未用過來煎扒,因為未有時間去買靚扒! Mbb 你有用p仔整菠蘿包嗎?

沒有留言:

張貼留言