2014年3月16日 星期日

又再實習做馬卡龍 ~ Macaron

努力努力....再努力...
自從學咗Macaron後,
返到屋企成日都好想再練習。
終於有時間開始做,
但第一盤...
焗到爆晒口...(傷心流淚)
睇番書,上網睇,
應該係溫度太高,
又或者係Macaron表面太乾。

唔得,我點會認輸呢!!
第二日,我又再黎過,
今次我開咗抽濕機,
但就唔會好似之前咁樣對到正,
抽咗約1個小時,(濕度係60左右),
見到差唔多,
又再去試。
今次頭幾分鐘企係旁邊望到實一實!!
見到有裙邊,即時再較細10度火...
15分鐘後......
就咁除咗邊位一兩個嘅面有少少高咗,
其他都尚算正常。
攤番一陣,就開始拎出黎。
第一次用baking paper真係好難脫出黎,
但用silicon就唔同,容易好多。

因為我家焗爐係好早期第一代3in1嘅焗爐。(當時已經好巴閉,made in japan㗎)
焗麵包或蛋糕,顏色都唔夠均勻。
所以今次都唔例外,放在邊位嘅macaron,底部有啲好痴,唔靚仔。
冇法子,焗爐我控制唔到。
不過今次嘅成品,我已經好滿意~~


真係唔該晒朋友借我用嘅silicon 墊,
真係非常容易脫模。
我今次焗出黎係之前咁多次最好最好最好的!!!


其實唧嘅技巧都好重要,唔平均就唔可以湊好一pair pair,
所以大家真係要好好留意,
加度和手勢好重要。

最後加咗我兩個小朋友至愛嘅朱古力餡,
大功告成!!!

遲啲一有時間,會再努力試,
再做得好啲,會送比朋友食,
希望大家都鍾意啦~~



歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~

bullbull-facebooks

沒有留言:

張貼留言