2014年3月29日 星期六

Macau 美食之旅 +百日宴

Macau 美食之旅 +百日宴

Macau 美食之旅 +百日宴

文章日期:08/03/2013 01:00 pm
今次去澳門係有特別原因~~
就係老公朋友嘅囡囡擺百日宴。
滿月酒就去過,但真係未試過參加百日宴,
仲要係請過三佰人嘅百日宴。

但我都幾黑仔,
去之前一日開始喉嚨痛,
去到第一日已經痛到冇晒心機,
不停食喉糖都唔掂,
吞口水辛苦到漂汗。
但唔去澳門唔得喎,
因為阿DO訂咗酒店,
仲要帶埋兩個小朋友去。
如果去唔到,大家就好掃興!!
所以唯有頂硬上啦~

去到游咗水玩埋沙,
跟手就去食晚餐。
今次唔係一般嘅遊客區嘅餐廳, 
而係去朋友屋企人開嘅local 餐廳食地道嘢。
真係好味到不得了,
唔怪得多人到嚇親我,
我地要等到八點半先有位坐咋!


以上係其中一部份嘅食物,味味都咁正!!我就算痛住都要食呀!!
最後真係要多謝阿DO嘅朋友,我地想埋單個陣先知佢話要請我地。食完飯仲叫我地打電話比佢等佢開車黎接我地返酒店(怕我地截唔到的士)。
跟手仲請埋我地去食糖水。

而百日宴就去君悅擺。
一般滿月酒都係擺幾圍,佢地就擺足三十幾圍。


有紅雞蛋食呀~~


右上角嘅粉紅蛋糕係主人家嘅朋友特別做黎送比小公主(即主角)
食物實在太豐富,又生蠔又龍蝦又三文魚...,平時食buffet都要排隊拎,而家全部無限量供應,refill又快,等都唔駛等。


最令人驚喜係有個甜品部藏於ballroom內,食到一半音樂響起,布簾徐徐拉起,成個甜品部出現喺眼前,
長長嘅table擺滿晒甜品,大家直頭失控呀!
君悅的甜品果然係名不虛傳,同香港一樣咁正!!

食咗咁多美食之後嘅後果係....扁桃腺發炎,食咗一個星期抗生素都未好得番,
再睇多一次醫生再食藥仍未完全康復......慘慘慘......









歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~
bullbull-facebooks

Mr & Mrs Leung at 08/09/2013 10:35 am comment

真誇張呀, 有錢人

beandogsnow at 08/09/2013 10:48 am reply

可能係屋企第一個小朋友,大家都會好錫佢,擺多幾位開心吓~~

露絲小姑娘手作室 at 08/03/2013 11:34 pm comment

好好味喎~ 見你耐唔耐都去澳門, 鍾情澳門呀你???

beandogsnow at 08/04/2013 01:40 pm reply

其實我都唔係成日去,但每次都起碼會去一次,就係澳門賽車,事關老公鍾意睇,我咪湊熱鬧去埋睇囉。

3 則留言:

  1. HAHA歌間葡餐幾好味架~~不過係有D貴咁LO...不過澳門道道到到都咁貴...唉T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,地道嘅食物真係貴。不過我地次次去都免費,慳唔少,嘻嘻...

      刪除
    2. 我次次同屋企人去都要俾錢T_T

      刪除