2014年3月25日 星期二

Airfryer - 白汁磨菇吞拿魚長通粉 (附食譜)

Airfryer - 白汁磨菇吞拿魚長通粉 (附食譜)

Airfryer - 白汁磨菇吞拿魚長通粉 (附食譜)

文章日期:01/28/2013 08:00 pm
最近阿Do都好鬼忙,唔係出trip就係要忙開會。
忙到兩個小朋友都向我投訴話見唔到daddy
唉......無法子啦,為兩餐嘛,佢唔努力膁錢點供兩條化骨龍讀書喎。
我唯有身兼父職啦~~

因為佢唔返黎食飯,
所以我簡簡單煮一餐,
不過兩個小朋友好開心~~
因為佢地勁鍾意食長通粉。

今次加咗我好鍾意嘅吞拿魚,
同街食冇乜分別~~


我用了細焗盆,一人一盆,兩個小朋友唔駛爭,份量啱啱好~~


唔用長通粉都得㗎,意大利粉都OK。放咗好多芝士上面,另外再放了麵包糠,有啲脆脆嘅感覺,阿仔話好正,叫我下次加多啲。



預備:
1.通粉煲熟後加少許橄欖油,放入焗盤內備用。
2.磨菇切片炒香,吞拿魚壓碎,平均放在通粉上,加入白汁,再灑上芝士。
3.Prepare airfryer 200度(3mins),放入通粉,焗約3﹣4mins, 留意有少許色可以拿出再放入麵包糠粉,再焗多2﹣3mins, 至金黃色即成。

白汁做法:
牛油 20g
麵粉 20g
凍鮮奶 250ml

1.用慢火溶牛油,再加入麵粉攪勻。必須要繼續用慢火煲一陣,否則白汁做好會有粉味。
2.熄火加入鮮奶,再攪勻。再開中慢火煲至少許杰身便可以用。

麵包糠粉:
麵包糠約2湯匙
芫茜粉少許
橄欖油少許
蒜蓉1茶匙
全部材料攪勻,再灑在芝士上,焗起會有啲脆口, 好好味~~(係我參考某個台灣blog)

白汁除咗加落意粉,我仲鍾意加落西蘭花一齊焗,
非常美味~~  (好耐之前整落,唔記得post上blog~~)



白汁做法一樣,可以加自己鍾意嘅料一齊焗~~


我兩個小朋友最最最like西蘭花,見到眼睛已經發

歡迎大家上Bullbull自家廚房留言比我~~
bullbull-facebooks

2 則留言:

  1. 一直煩緊忌廉貴既問題...估唔到牛奶都可以用泥做白汁呢*V*

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以㗎,做出黎又滑又好味,你都試下~~

      刪除